Noile Trenduri în Marketing Digital pentru anul 2023
- Creșterea IA și a învățării automate a motoarelor de căutare
- Importanța conținutului personalizat și interactiv
- Semnificația tot mai mare a platformelor de social media și a atragerii și fidelizării consumatorului țintă
Creșterea Inteligenței Artificiale și a învățării automate a motoarelor de căutare
Inteligența Artificială și analizele comportamentale ale consumatorilor sunt utilizate de motoarele de căutare și de piețele digitale pentru a învăța preferințele clienților, pentru a crește eficiența vânzărilor și în cele din urmă profiturile. Ținând pasul cu tendințele, Agenția Crește Digital vă va ajuta să vă construiți în mod eficient strategia de marketing digital, folosind un buget minim.
Actualizarea utilă a conținutului de pe site-ul dvs este o tehnică prin care algoritmul Google (care utilizează învățarea automată pentru a-și îmbunătăți performanța în timp, bazându-se pe setul de date cu rezultatele căutărilor) va acorda credibilitate afacerii dvs. Acest algoritm funcționează la nivel de site, astfel încât dacă prea multe pagini dintr-un domeniu sunt de calitate scăzută, poate avea un impact negativ asupra performanței întregului website în căutările organice.
Google folosește învățarea automată pentru a traduce automat și rapid din orice limbă conținutul fiecărei pagini (Algoritmul Hummingbird), ceea ce face eminamente vitală adăugarea de conținut unic, de bună calitate pe fiecare pagină din website. De la căutarea vizuală până la generarea automată și traducerea conținutului, pe parcursul anului 2023 vor apărea tot mai multe modele IA, folosite excesiv pentru a rezolva probleme complexe. Totuși, deja există programe care detectează conținutul creat de Inteligențe Artificiale, iar dacă pe moment Google nu penalizează conținutul autogenerat dacă acesta este unic, este foarte probabil ca pe viitor algoritmul de ierarhizare să penalizeze conținutul artificial, chiar dacă acesta este unic. La Crește Digital, experții noștri în creare de conținut vă vor livra numai articole, posturi și note de autor 100% scrise unan și unice (plagiarism free).
Importanța conținutului personalizat și interactiv
Experiențele interactive și conținutul video captează atenția, în timp ce inteligența artificială și automatizarea optimizează campaniile. Experiența omnichannel și personalizarea continuă să fie esențiale pentru a crea o conexiune puternică cu consumatorii, iar securitatea datelor și respectarea confidențialității devin priorități majore.
Apetitul pentru un conținut selectat în prealabil și prezentat într-o manieră prietenoasă este și el în creștere. Utilizatorii nu țin neapărat ca “tu să fii cel care a creat un anumit conținut”, important este să se ofere informații valoroase și relevante pentru ei, care să demonstreze implicarea companiei în comunitatea de interes.
Site-urile web cu cele mai bune performanțe prezintă adesea multe elemente grafice personalizate unice. Imaginile generice nu mai funcționează. Cumpărătorii își doresc să vadă imagini reale ale produselor dar care să ilustreze brandul dvs, așadar, cu cât acordați mai multă atenție și grijă graficii și pozelor de pe site-ul dvs, cu atât veți obține mai mulți vizitatori, fie că este vorba de o agenție de turism sau un magazin online care vinde încălțăminte.
Semnificația tot mai mare a platformelor de social media și a atragerii și fidelizării consumatorului țintă
Companiile își concentrează tot mai multe resurse în social media în scopul creșterii gradului de recunoaștere a brandului (brand awareness). Însă oricât de bun ar fi conținutul creat de un brand, adevărul este că pentru branduri poate fi extrem de dificil să stârnească reacții și să aibă interacțiuni autentice cu utilizatorii. Aici intervin creatorii de conținut și influencerii în jurul cărora s-au format deja comunități active.
Agenția Crește Digital preconizează că publicitatea pe platformele sociale va continua să crească, iar afacerile vor investi din ce în ce mai mult în această formă de marketing. Aceasta se datorează faptului că platformele sociale sunt un loc excelent pentru a ajunge la publicul țintă și pentru a construi relații cu acesta și chiar a vinde efectiv produsele sau serviciile.
Platformele sociale sunt un bazin mare de consumatori și de prospecți pentru marketingul digital, dar dimensiunea lor face, de asemenea, ca targetarea audienței să fie și mai importantă. La Crește Digital, suntem conștienți că progresele tehnologice înseamnă că agențiile de marketing trebuie să utilizeze date de localizare, contextuale și de segmentare pentru a personaliza complet fiecare element al călătoriei consumatorului, de aceea cream fiecare strategie de marketing folosind cele mai noi tehnici și tehnologii din domeniu, care se pliază pe nișa și activitatea clientului.
0 Comments