Noile Trenduri în Marketing Digital pentru anul 2023

by | 19 May, 2023

Noile Trenduri în Marketing Digital pentru anul 2023

  1. Creșterea IA și a învățării automate a motoarelor de căutare
  2. Importanța conținutului personalizat și interactiv
  3. Semnificația tot mai mare a platformelor de social media și a atragerii și fidelizării consumatorului țintă

Creșterea Inteligenței Artificiale și a învățării automate a motoarelor de căutare

Inteligența Artificială și analizele comportamentale ale consumatorilor sunt utilizate de motoarele de căutare și de piețele digitale pentru a învăța preferințele clienților, pentru a crește eficiența vânzărilor și în cele din urmă profiturile. Ținând pasul cu tendințele, Agenția Crește Digital vă va ajuta să vă construiți în mod eficient strategia de marketing digital, folosind un buget minim.

Actualizarea utilă a conținutului de pe site-ul dvs este o tehnică prin care algoritmul Google (care utilizează învățarea automată pentru a-și îmbunătăți performanța în timp, bazându-se pe setul de date cu rezultatele căutărilor) va acorda credibilitate afacerii dvs. Acest algoritm funcționează la nivel de site, astfel încât dacă prea multe pagini dintr-un domeniu sunt de calitate scăzută, poate avea un impact negativ asupra performanței întregului website în căutările organice.

Google folosește învățarea automată pentru a traduce automat și rapid din orice limbă conținutul fiecărei pagini (Algoritmul Hummingbird), ceea ce face eminamente vitală adăugarea de conținut unic, de bună calitate pe fiecare pagină din website. De la căutarea vizuală până la generarea automată și traducerea conținutului, pe parcursul anului 2023 vor apărea tot mai multe modele IA, folosite excesiv pentru a rezolva probleme complexe. Totuși, deja există programe care detectează conținutul creat de Inteligențe Artificiale, iar dacă pe moment Google nu penalizează conținutul autogenerat dacă acesta este unic, este foarte probabil ca pe viitor algoritmul de ierarhizare să penalizeze conținutul artificial, chiar dacă acesta este unic. La Crește Digital, experții noștri în creare de conținut vă vor livra numai articole, posturi și note de autor 100% scrise unan și unice (plagiarism free).

Importanța conținutului personalizat și interactiv

Experiențele interactive și conținutul video captează atenția, în timp ce inteligența artificială și automatizarea optimizează campaniile. Experiența omnichannel și personalizarea continuă să fie esențiale pentru a crea o conexiune puternică cu consumatorii, iar securitatea datelor și respectarea confidențialității devin priorități majore.

Apetitul pentru un conținut selectat în prealabil și prezentat într-o manieră prietenoasă este și el în creștere. Utilizatorii nu țin neapărat ca “tu să fii cel care a creat un anumit conținut”, important este să se ofere informații valoroase și relevante pentru ei, care să demonstreze implicarea companiei în comunitatea de interes.

Site-urile web cu cele mai bune performanțe prezintă adesea multe elemente grafice personalizate unice. Imaginile generice nu mai funcționează. Cumpărătorii își doresc să vadă imagini reale ale produselor dar care să ilustreze brandul dvs, așadar, cu cât acordați mai multă atenție și grijă graficii și pozelor de pe site-ul dvs, cu atât veți obține mai mulți vizitatori, fie că este vorba de o agenție de turism sau un magazin online care vinde încălțăminte.

Semnificația tot mai mare a platformelor de social media și a atragerii și fidelizării consumatorului țintă

Companiile își concentrează tot mai multe resurse în social media în scopul creșterii gradului de recunoaștere a brandului (brand awareness). Însă oricât de bun ar fi conținutul creat de un brand, adevărul este că pentru branduri poate fi extrem de dificil să stârnească reacții și să aibă interacțiuni autentice cu utilizatorii. Aici intervin creatorii de conținut și influencerii în jurul cărora s-au format deja comunități active.

Agenția Crește Digital preconizează că publicitatea pe platformele sociale va continua să crească, iar afacerile vor investi din ce în ce mai mult în această formă de marketing. Aceasta se datorează faptului că platformele sociale sunt un loc excelent pentru a ajunge la publicul țintă și pentru a construi relații cu acesta și chiar a vinde efectiv produsele sau serviciile.

Platformele sociale sunt un bazin mare de consumatori și de prospecți pentru marketingul digital, dar dimensiunea lor face, de asemenea, ca targetarea audienței să fie și mai importantă. La Crește Digital, suntem conștienți că progresele tehnologice înseamnă că agențiile de marketing trebuie să utilizeze date de localizare, contextuale și de segmentare pentru a personaliza complet fiecare element al călătoriei consumatorului, de aceea cream fiecare strategie de marketing folosind cele mai noi tehnici și tehnologii din domeniu, care se pliază pe nișa și activitatea clientului.

Articole Recente:

Cum sa-ti faci singur website – Cumparare Domeniu

Cum sa-ti faci singur website – Cumparare Domeniu

https://youtu.be/HuG3L9GgG4s Incepem un mini serial instructional prin care dorim sa va invatam cat de simplu este sa-ti faci singur website, fara a fi nevoie a apela la o agentie de marketing online. Suntem constienti ca adesea domeniul marketing digital este...

Trendul pentru Retelele de Social Media 2024

Trendul pentru Retelele de Social Media 2024

Trendul Rețelelor Sociale în 2024 Cu peste 59% din populația mondială utilizând în mod regulat rețelele sociale, aceste platforme rămân un teren fertil pentru inovații în marketingul digital. Ratele de adoptare continuă să crească, ceea ce le transformă în cea mai...

Strategii de Marketing Digital, Optimizare SEO și Promovare Online

Strategii de Marketing Digital, Optimizare SEO și Promovare Online

Marketingul online este un instrument esențial pentru succesul oricărei afaceri. Agențiile de marketing digital au devenit parteneri de încredere pentru companii de toate dimensiunile, ajutându-le să-și atingă obiectivele și să prospere într-un mediu online...

Facebook Ads

Facebook Ads

Nu este un secret faptul că Facebook oferă opțiuni variate pentru promovarea afacerilor și produselor, inclusiv campanii plătite Facebook Ads și postări plătite. În continuare vom explica de ce o campanie serioasă, cu un buget structurat, ar trebui să utilizeze...

Strategii eficiente pentru atragerea traficului pe website

Strategii eficiente pentru atragerea traficului pe website

Atragerea de trafic real și organic pe site-ul propriu devine o componentă esențială pentru succesul afacerilor online. O creștere semnificativă a vizibilității și a numărului de vizitatori poate duce la consolidarea brandului, generarea de potențiali clienți și...

Promovarea Online – 5 tehnici

Promovarea Online – 5 tehnici

Promovarea online este crucială pentru succesul oricărei afaceri. Poate că nu toți proprietarii de afaceri sunt la curent cu digitalizarea afacerilor, dar optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este un element cheie în cadrul oricărei strategii de marketing...

Strategia EAT

Strategia EAT

Cu siguranță ați auzit de strategia SEO E-A-T (Expertise, Authority, and Trustworthiness), care a devenit din ce în ce mai importantă în ultimii ani pentru a avea un site de succes. Această strategie se concentrează pe trei factori cheie: expertiza, autoritatea și...

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 − one =

Share This