Întrebări Frecvente

Care este bugetul minim cu care pot începe promovarea online?

Nu avem un buget minim pentru a prelua un client, dar în afara cazurilor excepționale în care afacerea ar avea un potențial uriaș de creștere (ceva unic pe piață, cu competiție minimă), evităm să începem o colaborare cu un client care nu are puterea financiară de a susține promovarea afacerii măcar un timp minim de câteva luni. Experiența ne spune că o afacere fără un buget minim de marketing va sfârși prin a-și irosi bugetul fără un impact semnificativ.

De obicei, clienții noștri aflați la început de drum, încep cu un buget total de marketing (contract marketing + bugetul propriu-zis de promovare) între 800-1000 euro/lună.

De ce este posibil să fiu inclus(ă) pe lista de așteptare și nu putem începe colaborarea imediat?

Una dintre provocările principale cu care se confruntă agențiile mari de publicitate este diluarea talentului.

Pentru a garanta o atenție maximă și personalizată fiecărui partener, am optat deliberat pentru menținerea statutului de agenție mică, concentrată pe un număr restrâns de clienți. În concordanță cu acest angajament, politica noastră este de a accepta maximum doi clienți noi pe lună.

Dacă sunteți interesat(ă) să colaborați cu agenția noastră și locurile pentru luna în curs au fost deja ocupate de alți clienți care au solicitat să înceapă înaintea dumneavoastră, vă vom informa când va deveni disponibil următorul loc. Timpul de așteptare nu este totuși timp pierdut! Puteți folosi acest timp pentru a pune la punct site-ul (dacă nu doriți să facem noi acest lucru), să pregatiți materialele media, și bineînțeles să ne gândim împreună la o strategie de implementare pentru atunci când vom începe.

În mod obișnuit, prioritatea este acordată în funcție de ordinea semnării contractelor de colaborare.

Percepeți comision din vânzări?

NU, nu cerem comision din vânzări. Totuși, contractele noastre pentru promovarea plătită (cum ar fi Facebook Ads, Google Ads etc.) includ o componentă variabilă, reprezentată de un procentaj aplicat la bugetul lunar consumat pe respectivele platforme.

De ce percepeți procent din bugetul consumat lunar pentru promovarea plătită

Pe măsură ce responsabilitatea pentru gestionarea eficientă a acestor campanii crește, dedicarea exclusivă a specialistului nostru devine esențială, ceea ce se reflectă în costuri proporționale.

De asemenea, odată cu creșterea bugetelor de promovare, complexitatea campaniilor se intensifică proporțional, necesitând mai multe ore de implementare, modificări, ajustări, strategie și suport.

Principalul avantaj al acestui model de plată este că beneficiarul are control direct asupra dimensiunii bugetului lunar investit, iar creșterea acestuia se va face în funcție de performanțe, de comun acord. În acest mod noi suntem direct interesați de creșterea performanțelor afacerii dvs.

Care este modelul vostru de plată pentru serviciile prestate?

Promovarea plătită (Google Ads, Facebook Ads, etc) este compusă dintr-un preț fix lunar și o parte variabilă reprezentată de procentul din bugetul lunar consumat.

Partea fixă acoperă costurile lunare pe care le avem cu tehnologia, abonamente, licențe, personal, contabilitate și alte costuri pe care le are orice firmă.

Partea variabilă are ca scop împărțirea corectă a specialiștilor pe proiecte în funcție de dificultatea acestora, dându-ne astfel posibilitatea de a prelua clienți indiferent dacă aceștia se află la început de drum cu un buget redus, sau deja bine stabiliți pe piață cu un buget solid de marketing. 
Astfel, fiecare afacere va plati un preț corect pentru nivelul său iar noi nu vom fi nevoiți să respingem colaborări cu clienți cu care ne-am dori să lucrăm doar pentru ca aceștia au un buget mai mic decât clienții cu care lucrăm deja.

Ce alte costuri există pe lângă abonamentul lunar?

Fiecare afacere este diferită și este nevoie de o analiză detaliată înainte de a putea pune pe hârtie cu exactitate toate costurile. În cele mai multe cazuri, costurile se împart în două categorii:
– costuri singulare (plătite o singură dată) – cum ar fi costul pentru instalarea campaniilor
– costuri lunare de administrare a campaniilor

Așadar, pentru a începe promovarea plătită pe Google, Facebook, etc, va trebui să instalăm campaniile, acesta fiind un cost separat față de abonamentul lunar, și se plătește o singură dată.
De asemenea, trebuie menționat faptul că orice afacere are nevoie de construirea unei strategii de marketing detaliate și a unei analize SWOT, acestea fiind imperios necesare pentru o afacere care nu mai este la început de drum. Strategia de marketing și analiza SWOT reprezintă un cost separat, care se plătește o singură dată, în urma cărora veți obține un material care poate fi folosit indiferent dacă veți continua să lucrați cu noi, cu o altă agenție sau vă veți construi propriul departament de marketing pe viitor.

De ce există costuri de implementare a campaniilor?

Prin faptul că în trecut nu percepeam o taxă de implementare a campaniilor, costul acesta fiind inclus in abonament lunar, am observat că atrăgeam un tip de client cu care noi nu ne dorim colaborarea, și anume tipul de antreprenor nehotărât care doar dorește “să testeze apele”. Astfel, acesta dând inevitabil de greu, renunța rapid, noi râmânând cu pierderea atât a timpului cât și a sufletului investit în afacerea sa.

Marketing-ul este un efort susținut, rezultatele nu apar în mod magic peste noapte. 

Există posibilitatea de plată în rate pentru costurile singulare (plătite o singură dată)?

Da, oferim această posibilitate clienților care încheie un contract cu noi, cu mențiunea că dacă contractul este întrerupt din orice motiv, costurile restante devin scadente automat.

De ce contează calitatea site-ului meu pentru promovare?

Promovarea unei afaceri cu un website slab calitativ tehnic / cu design neprofesional / învechit, nu va aduce rezultatele scontate indiferent de bugetul investit. Recomandarea noastră este ca o părticică din bugetul inițial să fie investită în aducerea site-ului la un anumit standard de calitate pentru îmbunătățirea rezultatelelor pe termen lung.

Website-ul este imaginea în online a afacerii dvs. Este ca și cum ați investi o mulțime de bani în a aduce clienți într-un restaurant murdar, cu personal neprietenos. Nu ar conta foarte mult calitatea mâncării servite în această situație, nimeni nu ar intra să comande.

Concurența mea este clientul vostru! Vom avea un conflict de interese dacă voi colabora și eu cu voi?

Vă asigurăm de faptul că suntem profesioniști și fiecare client este la fel de important pentru noi. Chiar dacă avem clienți care se adresează aparent aceluiași public și au același domeniu de activitate, ne asigurăm că strategiile noastre de marketing sunt adaptate specific nevoilor fiecărei afaceri, evitând astfel orice conflict de interese. În plus, menținem standarde stricte de confidențialitate și integritate pentru a proteja interesele tuturor clienților noștri.